PORFI BEACH Hotel 3*

Opis

LOKACIJA : Na poluostrvu Sitonija, 4 km od mesta Nikiti, 3 km od mesta Metamorfozi, 23 km od Neos Marmarasa, 98 km od solunskog aerodroma.Hotel je na samoj plaži, plaža je peskovito šljunkovita, sa jedne strane ulaz je kamenit a sa druge pesak-šljunak.
SADRZAJ : Recepcija radi 24h, A la Carte restoran, ostava za prtljag, Wi-Fi  internet na javnim mestima u hotelu, perionica, mini market, besplatan parking, sef na recepciji uz doplatu, bar pored bazena, roštilj, taverna. Sport i zabava: teniski teren, odbojka na plaži, pedaline, stoni tenis, bilijar sportovi na vodi. Otvoreni bazen, ležaljke i suncobrani kod bezena besplatno.
USLUGA :  Nocenje sa doruckom-doručak.
Polupansion-doručak i večera.
SOBE : Svaka soba ima: klimu, frižider, SAT TV (ruski kanali), 26/32” Led TV, telefon, kupatilo (kada), fen za kosu, balkon/terasa.
Hotel ima ukupno 87 soba:
Promo soba (~20 м2), u prizemlju u odvojenom delu vrta. Francuski ležaj ili 2 odvojena ležaja.
Jednokrevetna soba (~20 м2), Francuski ležaj ili 2 odvojena ležaja.
Standard  soba(~22 м2), Francuski ležaj ili 2 odvojena ležaja.
Double Superior (~23-25 м2), Francuski ležaj ili 2 odvojena ležaja (kombinovana), kauč/sofa
Superior porodicna soba (~28-32 м2), Jedna soba-francuski ležaj i kauč/sofa na razvlačenje, kupatilo (kada).
Junior Suites (~37-40 м2), Spavaća soba sa otvorenim dnevnim boravkom. Francuski ležaj i kauc/sofa
Porodicni Suite  (~47м2) Odvojena spavaća soba sa francuskim ležajem i dnevni boravak sa 2 kauča/sofe, 2 kupatila: jedno sa kadom, drugo sa tušem.
Tip dodatnog ležaja – sofa/fotelja/krevet na rasklapanje.
DODATNE INFORMACIJE :
Nema uslova za osobe sa posebnim potrebama, Nije dozvoljen boravak za kućne ljubimce. Lezaljke i suncobrani na plazi uz doplatu, iznajmljivanje peskira za plazu uz depozit.

CENOVNIK

 

PROGRAM PUTOVANJA – SOPSTVENI PREVOZ :

1.dan – Dolazak na destinaciju. Obavezno kontaktirati predstavnika na destinaciji ( kontakt telefon se nalazi na vučeru koji se preuzima u agenciji ),kako bi putnik dobio informacije o smeštaju ( broj sobe, spratnost ).  Ulaz u smeštajne jedinice, posle 15:00 časova u određeni tip smeštaja prema uplaćenoj rezervaciji.
2.dan do predposlednji dan – boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme.

Poslednji dan. – Napuštanje  hotela  najkasnije do 10:00 časova po lokalnom vremenu.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi organizatora putovanja turističke agencije Clock travel licenca OTP 234/2021 kategorija A. Clock Travel osiguran je Polisom osiguranja za slučaj insolventnosti i odgovornosti za slučaj štete nanete putniku broj 470000050072 osiguravača Triglav Osiguranje, koja važi od 07.12.2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije Clock Travel koji su sastavno deo prijave putovanja.                         

  • 30% od cene aranžmana prilikom rezervacije. Ostatak aranžmana minimum 15 dana pre početka putovanja;
  • Mesečnim ratama (bez uvećanja) putem čekova građana ili administrativnom zabranom (samo firme za koje u agenciji dobijete odobrenje), zaključno sa 15.12.2023. godine;
  • Putem platnih kartica (Dina, Visa card, Master, Maestro);
  • Putem profakture koja mora biti realizovana u roku od 3 dana od datuma izdavanja;
  • Prema novom Zakonu o trgovini turističke agencije i organizatori putovanja su u obavezi da naplaćuju turističke usluge u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan placanja.
  • U slučaju otkaza aranžmana od strane organizatora (usled zatvaranja granica Srbije, Grčke ili tranzitnih zemalja) sva sredstva uplaćena za nove rezervacije, biće vraćena  u celosti. Odnosi se na cenovnike „Leto 2023.“

Svaka promena ili dopuna prvobitne rezervacije (ime, prezime, datum rođenja, promena tipa smeštaja…), a nakon isteka odeređenog hotelskog popusta za rane rezervacije, smatra se otkazom rezervacije od strane putnika i može biti odbijena od strane hotela. U tom slučaju primenjivaće se troškovi otkaza prema Opštim uslovima putovanja

Putnici, državljani Srbije, koji poseduju biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati bez viza, ali pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost&Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Mole se putnici da prilikom rezervacije dostave tačna imena i prezimena onako kako je napisano u pasošu.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i sl).
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, internet…)
  • Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju
  • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman, obavezno je navesti datum rođenja deteta koje se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
  • Raspodelu soba vrši isključivo recepcija hotela. Svi vaši dodatni zahtevi i želje biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i realizaciju istih. Garantuje se samo usluga i vrsta sobe koja je naplaćena.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
  • Postoji mogucnost razlikovanja smeštajnih jedinica u izgledu u okviru istog smeštajnog objekta
  • ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO: hoteli zadržavaju pravo promene ALL Inclusive koncepta tokom sezone
  • POMOĆNI KREVET: U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje/sofe na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor i komfor u Vašoj sobi.
  • KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
  • Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
  • Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšte prisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd.) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja.

U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. Organizator savetuje zaključenje osiguranja koje nije zakonom obavezno i to osiguranje putne odgovornosti, osiguranje od otkaza putovanja, zdravstveno osiguranje sa Covid dodatkom i osiguranje protiv nezgoda. Ukoliko Organizator i Posrednik nude putna osiguranja, radi se samo o posredovanju. Ugovor o osiguranju se zaključuje, samo između Putnika i osiguravajuće kompanije, kome se eventualni zahtevi direktno upućuju. Potrebno je da pročitate uslove osiguranja i obaveze iz ugovora o osiguranju. Premije osiguranja nisu sastavni deo cene putovanja i dospevaju odmah pri zaključivanju ugovora o osiguranju. Potpisivanjem Ugovora, Putnik potvrđuje da je informisan i upućen na obezbeđenje, paketa putnog osiguranja. Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.

VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju napred navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi organizatora putovanja turističke agencije Clock travel licenca OTP 234/2021 kategorija Clock Travel osiguran je Bankarskom  garancijom broj 323LG34223390001 od 05.12.2022. godine, izdata od Eurobank Direktna A.D. Beograd, po Garanciji za dobro izvršenje posla zaključena 05.12.2022. godine. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije Clock Travel koji su sastavno deo prijave putovanja.

Detalji

Opremljenost

  • Bazen
  • Fen
  • Frižider
  • Klima AC
  • Parking
  • Sef
  • TV Cable
  • WiFi